lørdag den 17. oktober 2009

Sorte tanker lørdag morgen.

"Hvad rager verdenssituationen mig! Jeg har fået en flue i øjet". Af en eller anden grund kom jeg til at tænke på denne Storm P. her til formiddag. Ikke, at jeg har noget alvorligt at klage over. Men jeg føler alligevel behov for at beklage mig lidt. Her står jeg midt i mit flytterod og så har alle tænkelige hjælpere absenteret sig på forskellig vis. Min yngste datter hendes kæreste og min ex er taget til Zimbabwe for at deltage i et familiebryllup dernede. Jeg trøster mig dog lidt med, at der er svinagtigt varmt lige nu - det har de rigtig godt af. Men ikke nok med det. Min kære veninde og gamle kollega, som ellers hjælper mig med alt muligt, passer i denne uge barnebarn, fordi HENDES datter er taget til New Yourk. Hvorfor F..... skal de allesammen forsvinde lige når jeg har brug for dem. Jeg har mistanke om en sammensværgelse! - Knurre, brumme, mumle og småbande.....

Nu forestiller jeg mig, at der er en masse, der læser om mine kvaler og føler med mig, så nu har jeg det allerede bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar